Asistent / asistentka obchodní oddělení

Praha Administrativa STV GROUP 13. 8. 2019

Co Vás čeká?

Na pozici asistent/ asistentka obchodního odělení společnosti STV GROUP a.s. Vás rádi přivítáme, pokud máte smysl pro detail a přesnost, zakládáte si na kvalitní a dobře odvedené práci, odpovědně a samostatně plníte úkoly, baví Vás administrativní činnosti a kontakt s lidmi. Práce je pro Vás výzvou, řešení problémů není překážkou, ale motivací, a chcete se naučit něco nového.

JAKÉ BUDOU VAŠE ÚKOLY?

  • Spolupráce při získávání a realizaci obchodních zakázek včetně technické dokumentace (žádosti o účast, nabídky, uzavírání rámcových dohod, potvrzování výzev, dílčí objednávky, obstarávání překladů, apod.).
  • Vyhodnocování obchodních zakázek.
  • Komunikace se zákazníky – dle dispozic nadřízeného pracovníka.
  • Vedení obchodní administrativy.
  • Zpracovávání CASH-FLOW.
  • Vedení knihy přijatých faktur.
  • Zadávání dat do IS Helios.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám Vaše CV v českém a anglickém jazyce společně s fotografií.

Mzda: 30 000 Kč BTTO

Co Vám nabízíme?

  • Možnost osobního růstu.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Sick days.
  • Příjemné pracovní prostředí v budově CITY TOWER přímo u metra C - Pankrác
  • Zázemí silné společnosti s mezinárodní působností.

Co byste měli umět a znát?

  • Min. SŠ vzdělání.
  • Aktivní angličtinu slovem i písmem na velmi dobré úrovni, další jazyky výhodou.
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost.
  • Velmi dobrou znalost Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Základní znalost editorů typu Adobe Photoshop, Zoner, Gimp, Adobe apod. výhodou.
  • ŘP sk. B.
  • Praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou.
Typ smluvního vztahupracovní smlouva
Typ pracovního vztahupráce na plný úvazek
Délka pracovního poměruna dobu neurčitou
Požadované vzdělánístředoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazykyangličtina
Místo pracovištěPraha

Kontaktní osoba

Anna Zacios, anna.zacios@stvgroup.cz, +420 274 012 201

Zpět na nabídky